۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

ابرو گوندش در گوهردشت کرج!

ابرو گوندش که بالاخره در سال 2010 با دوست پسر ایرانی اش که از سال 2009 با او آشنا شده بود یعنی رضا ضراب، تاجر ثروتمند تبریزی مقیم استانبول ازدواج کرد. این ازدواج طی یک مراسم پنهانی و تنها با حضور نزدیکان در استانبول صورت گرفت . ابرو گوندش در این مدت طولانی که با رضا ضراب بود بالاخره اعتراف کرد و خبر ازدواجش با رضا ضراب را شرح داد و گفت من با رضا ضراب یک ساله که هستم و همچنین در بین خانواده مان به رسمیت ازدواج کردیم و از کسانی که در کنار ما بودند تشکر میکنم . طبق گفته های ابرو او هفته ی پیش بصورت علنی عقد کرده و در روز کنسرتش این خبر را به خبرنگاران اعلام کرده و گفته شاهدین ازدواجشان خانواده شان بوده اند .

در خبر آمده كه ابرو در خانه و تنها با تعداد 6 نفر از آشنایان نزدیك ازدواج كرد . ابرو به جای لباس عروس یك لباس سفید رو ترجیح داده بود. ابرو سومین بار ازدواج میكنه اولین ازدواج در سن 16 سالگی بوده بعد دومین بار با وكیل ازدواج كرد واین برای سومین بار است كه ازدواج میكند و به همین راحتی ابرو عروس ایرانیها شد.

عکس های حضور ابرو در ایران در گوهردشت کرج واقع شده اقای رضا ضراب با خانم ابرو خوانند محبوب ترکیه که امروز عروس ایرانی ها شدند در منزل خواهرشون که در کرج سکونت دارند این روزها مهمان هستند.































هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قبلیلثیلثقلقثلقلفلل